K delodajalcu z LinkedInom in izdelanim CVjem

Pristopi do delodajalca.

Suvereno se predstavi.

Prepričaj s svojimi izkušnjami.

 

 

Tvoja prijava je prvi stik z delodajalcem. Kakšen vtis pustiš? Kaj komuniciraš o sebi? S svojim življenjepisom ali spletnim profilom oblikuješ prvo predstavo – pokaži svojo odličnost in edinstvenost.

Prvi korak: Spoznaj sebe in svoje prednosti (pri tem ti pomaga tudi usposabljanje Moj korak naprej). Blaga ne moremo prodajati, če ga ne poznamo. Tudi sebe le stežka predstavimo, če ne vemo, kdo pravzaprav smo …

Drugi korak: Stopi v stik z delodajalcem. Spimpaj svoj življenjepis, pritegni jih z LinkedIn profilom.

Tretji korak: Spregovori. Tudi tvoja predstavitev in govorica telesa nekaj sporočata …

Na intenzivnem in ustvarjalnem usposabljanju se boš naučil/-a:

  • predstaviti sebe, svoje prednosti in slabosti
  • uporabiti spletna orodja za predstavitev sebe delodajalcu
  • spoznali bomo dobre prakse uporabe bloga, LinkedIna, spletnih strani, družbenih omrežij za predstavitev delodajalcu
  • zapisa svojih izkušenj v privlačen življenjepis
  • urejanja LinkedIn profila in mreženja
  • suverene predstavitve delodajalcu: simulirali bomo razgovor in se pripravili na neprijetna vprašanja

Kdaj in kje?

Kdaj? Četrtek in četrtek, 13. in 20. april, od 9.00 do 17.00

Kje? Socialna akademija, ul. Janeza Pavla II. 13, Ljubljana

Za koga? Zate, če si star med 15 in 29 in aktivno iščeš zaposlitev – tudi če si še proti koncu faksa ali šole.

Za prijavo na usposabljanje moraš biti najprej prijavljen/a v projekt. Si že? Če še ne, vstopi spodaj.

Kako poteka?

16-urno usposabljanje je sestavljeno iz teoretičnih sklopov in obilice praktičnih vaj. Delali boste na svojih individualnih idejah ob pomoči mentorjev. Za aktivno sodelovanje in oblikovanje rezultata potrebujete lastni prenosni računalnik – da boste dodelali svoje predstavitve.

 

Delavnico vodita Nejc Slovnik in Urša Svetelj

 

Nejc je lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije POINT OUT. Že več kot 5 let se aktivno ukvarja s področjem digitalnega marketinga, pri čemer največ pozornosti posveča družbenim omrežjem in kreativni zasnovi digitalno-marketinških kampanj. Sodeloval je s podjetji in blagovnimi znamkami kot so Atlantic Grupa, Peugeot, Sensodyne, Cisco, Žito, Cedevita ipd. Je zunanji izvajalec na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in izvajalec izobraževanj za podjetje OpenIT, kjer pokriva izobraževanja s področja družbenih omrežij, med drugim tudi za priznano irsko podjetje Digital Marketing Institute. Hkrati je različne seminarje in delavnice izvedel tudi za podjetja kot so Philip Morris, Cisco in ABC Accelerator.

Nejc na svoji spletni strani nejcslovnik.com aktivno deli svoja znanja v obliki e-priročnikov in bloga, kjer piše o tematikah osebne rasti in izgradnje osebne blagovne znamke. Je ljubitelj potovanj, uživa v predajanju znanja in se strastno ukvarja s spremembami, ki jih je potrebno narediti na področju izobraževalnega sektorja.

 

Urša je trenerka mehkih veščin in NLP Praktik. Njena strast se je začela poleti 2011, ko se je udeležila Leadership summer school in se odločila, da želi postati trenerka. Decembra 2011 se je udeležila treninga za trenerje in od takrat izvedla številne delavnice s področja mehkih veščin. Organizacija TEDxLjubljana dogodkov jo je popeljala v svet javnega nastopanja, kjer uživa v pripravi govornikov. Je članica bazena trenerjev Zveze Komisp, MSS in AEGEE Academy.  Njena strast je izvedba izobraževalnih treningov, gradnja mehkih veščin, priprava navdihujočih nastopov in spodbujanje aktivne družbe. S tem posameznike premika izven cone njihovega udobja in ob tem, ko drugi rastejo, najbolj uživa.

 

Sorodno:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.