Košarica marketinških orodij

Pokaži, da obstajaš. Približaj svoj projekt ali idejo ciljni skupini. Zmagaj s promocijo.

V okviru projekta Inkubator 4.0 te vabimo na 16-urno usposabljanje

Košarica marketinških orodij

Kdaj? Četrtek, 11. in petek, 12.maj 2017, med 9. in 17. uro

Kje? Socialna akademija (Ulica Janeza Pavla II. 13, Ljubljana)

Za koga? Zate, če si star med 15 in 29 in aktivno iščeš zaposlitev – tudi če si proti koncu faksa ali šole.

Za prijavo na usposabljanje moraš biti najprej prijavljen/a v projekt. Si že? Če še ne, vstopi spodaj.

Informacije: [email protected]

Za spreminjanje družbe in sveta okoli sebe, moraš biti prepričljiv.

Izziv?

Skoraj nemogoče je prepričati nekoga, v nekaj, kar si ne želi. Samoumevno je, da bomo led prodajali v vroče kraje in ne Eskimom. Skoraj za vsak produkt ali za vsako rešitev obstaja dovolj ljudi, ki bi si je želeli … če bi jih le našli in prišli z njimi v stik. S pomočjo marketinga še vedno ne boste prodali ledu eskimu. Boste pa našli nekoga, ki je zanj, zaradi neznosne vročine, v kateri trpi, pripravljen plačat.

Na usposabljanju bomo spoznali ključna orodja za dostopanje do pravih ljudi in pripomočke za privlačno promocijo ideje.

Kaj se boš naučil/-a?

  • Priprave komunikacijske strategije projekta
  • upravljanja in promocije prek spletnih socialnih omrežij,
  • uporabe Google orodij,
  • učinkovite uporabe videovsebin ter drugih vizualnih orodij za promocijo,
  • kako zanimivo uporabljati statistične podatke in izdelovati infografike,
  • kako oglaševati prek Facebooka,
  • promocija v živo: kako dobro predstavim izdelek,
  • izvedbe kratkega nastopa (pitcha) in priprave predstavitev za promocijo prek mreženja.

Loti se že enkrat tega marketinga! Ne grize, lahko pa spremeni življenje.

Kako poteka?

16-urno usposabljanje bo sestavljeno iz

  • praktičnih napotkov in korakov,
  • konkretnih vaj in izzivov,
  • primerov dobrih praks in lastnih izkušenj pri projektih

 

Usposabljanje bosta vodila Tilen Lah in Urša Svetelj.

 

Tilen je študent tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi ter trener različnih veščin. Od 2008 izvaja predvsem izobraževanja za mladinske organizacije (npr. tabornike, zvezi KOMISP in ŠKIS, Mladinski svet Slovenije …) na področju marketinga, menedžmenta, mladinskih politik, mehkih veščin, prepoznavanja kompetenc idr. Pripravljal in organiziral je različne komunikacijske akcije, konference, izobraževanja, kreativne skupine. (ZTS / svetovna skavtska konferenca, Bledcom, NLB).

Neizmerno je navdušen nad uporabniško izkušnjo (UX), igrifikacijo (gamification) vedenjem uporabnika (consumer behaviour) in bi rad s tem nalezel še ostale.

 

Urša je trenerka mehkih veščin in NLP Praktik. Njena strast se je začela poleti 2011, ko se je udeležila Leadership summer school in se odločila, da želi postati trenerka. Decembra 2011 se je udeležila treninga za trenerje in od takrat izvedla številne delavnice s področja mehkih veščin. Organizacija TEDxLjubljana dogodkov jo je popeljala v svet javnega nastopanja, kjer uživa v pripravi govornikov. Je članica bazena trenerjev Zveze Komisp, MSS in AEGEE Academy.  Njena strast je izvedba izobraževalnih treningov, gradnja mehkih veščin, priprava navdihujočih nastopov in spodbujanje aktivne družbe. S tem posameznike premika izven cone njihovega udobja in ob tem, ko drugi rastejo, najbolj uživa.

 

Pridi – potrudili se bomo, da bo to intenzivnih 16 ur raziskovanja, učenja in napredovanja!

Več o projektu lahko najdeš na:

Sorodno:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.