Marketing ali kako razumeti trg

Pokaži, da obstajaš. Komuniciraj s pravo publiko. Marketing ali kako razumeti trg.

V okviru projekta Inkubator 4.0 te vabimo na 16-urno usposabljanje

Marketing ali kako razumeti trg

Kdaj? Ponedeljek, 27. in torek, 28. februar 2017, med 9. in 17. uro

Kje? Socialna akademija (Ulica Janeza Pavla II. 13, Ljubljana)

Za koga? Zate, če si star med 15 in 29 in aktivno iščeš zaposlitev – tudi če si proti koncu faksa ali šole.

LE ŠE 3 PROSTA MESTA!

Za prijavo na usposabljanje moraš biti najprej prijavljen/a v projekt. Si že? Če še ne, vstopi spodaj.

Informacije: [email protected]

Za spreminjanje družbe in sveta okoli sebe, moraš biti prepričljiv.

Izziv?

Skoraj nemogoče je prepričati nekoga, v nekaj, kar si ne želi. Samoumevno je, da bomo led prodajali v vroče kraje in ne Eskimom. Skoraj za vsak produkt ali za vsako rešitev obstaja dovolj ljudi, ki bi si je želeli … če bi jih le našli in prišli z njimi v stik. S pomočjo marketinga še vedno ne boste prodali ledu eskimu. Boste pa našli nekoga, ki je zanj, zaradi neznosne vročine, v kateri trpi, pripravljen plačat. Na usposabljanju bomo približali in spoznali načine, orodja in sredstva za razumevanje in predstavitev tvoje pobude svetu (no, pravzaprav tvoji ciljni skupini!).

Pri usposabljanju se bomo (na)učili:

  • Osnov komunikacije z javnostmi
  • Orodij psihologije motivacije, ki jih lahko uporabimo pri prodaji
  • Spoznavanja svoje ciljne skupine in nanje usmerjene prodaje
  • Uporabe kanalov za promocijo za posamezne ciljne skupine
  • Načrtovanja strategije promocije
  • Načrtovanja in uporabe vsebin ter orodij za promocijo
  • Uporabe orodij za komunikacijo (enostavna video produkcija, sestava mini oslasov, Facebook objave in oglasi)

Loti se že enkrat tega marketinga! Ne grize, lahko pa spremeni življenje.

Kako poteka?

16-urno usposabljanje bo sestavljeno iz

  • praktičnih napotkov in korakov,
  • konkretnih vaj in izzivov,
  • primerov dobrih praks in lastnih izkušenj pri projektih

 

Usposabljanje bo vodil Tilen Lah.

 

Tilen je študent tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi ter trener različnih veščin.

Od 2008 izvaja predvsem izobraževanja za mladinske organizacije (npr. tabornike, zvezi KOMISP in ŠKIS, Mladinski svet Slovenije …) na področju marketinga, menedžmenta, mladinskih politik, mehkih veščin, prepoznavanja kompetenc idr. Pripravljal in organiziral je različne komunikacijske akcije, konference, izobraževanja, kreativne skupine. (ZTS / svetovna skavtska konferenca, Bledcom, NLB).

Neizmerno je navdušen nad uporabniško izkušnjo (UX), igrifikacijo (gamification) vedenjem uporabnika (consumer behaviour) in bi rad s tem nalezel še ostale.

 

Pridi – potrudili se bomo, da bo to intenzivnih 16 ur raziskovanja, učenja in napredovanja!

Več o projektu lahko najdeš na:

Sorodno:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.