Teambuilding mojster

Bi rad/-a bil/-a del nepozabne pustolovščine in se iz tega naučil/-a kako ustvariti svojo?

Bi rad/-a razumel/-a kako deluje dober tim in mu pomagal/-a zrasti?

Pridruži se nam na intenzivnem 8-dnevnem treningu Teambuilding mojster!

Najprej bomo 4 dni preizkušali najrazličnejše teambuilding metode, kasneje pa jih bomo skozi teorijo teambuilding-a analizirali in ustvarili svoje produkte.

Naučili te bomo vsega, kar potrebuješ za izvedbo lastnega teambuilding programa!

 

Spoznal/-a se boš s celotnim procesom načrtovanja in izvedbe teambuilding dogodkov:

  • sam boš šel skozi proces in izkusil teambuilding metode,
  • kako ustvariti prijetno, zabavno, noro, mirno primerno vzdušje,
  • kako pripeljati člane skupine do tega, da postanejo tim,
  • prepoznavanje konfliktnih situacij in osebnosti, ter kako jih obvladamo,
  • skozi vrsto izzivov boš začel bolje razumevati ljudi okoli sebe
  • spusti se z nami v dogodivščino in postani junak Sherwood-skega gozda!

Štiri dni bomo popolnoma v svojem svetu, z lastnimi pravili in brez vpliva zunanjega sveta. Prideš zraven?

Kdaj in kje?

Kdaj?

  • 1. sklop (4 dni): od četrtka, 22. marca, do nedelje, 25. marca
  • 2. sklop (4 dni): datum izberejo udeleženci na 1. sklopu

Kje?

  • 1. sklop: Pod Pohorjem (3 nočitve in obroki vključeni)

  • 2. sklop: Socialna akademija, Ljubljana

V treningu so vključene tudi tri brezplačne nočitve in topli obroki, za prevoz pa poskrbite sami. Nimaš avta? Imaš še prostor v avtu? Ni problema! ? Za pomoč pri iskanju prevoza/sopotnikov bo, ob obvestilu o izboru udeležencev, omogočen dostop do baze prevozov, kjer se boste lahko medsebojno uskladili in si tako znižali stroške prihoda in odhoda.

Prijave

Mesto si rezerviraš tako, da do 10. Sušca* 2018 pošlješ kratek video / esej / .ppt / goloba / risbico / fotografijo
o samem sebi na: [email protected]

Tukaj pozabi na formalnosti in stvar naredi čimbolj odštekano in zanimivo…  naj izraža tebe.  Vseeno pa ne pozabi tudi na spodnje elemente ?:

  • ime in priimek
  • starost
  • 3 razloge zakaj bi se rad pridružil naši druščini
  • 2 stvari, ki ti v življenju največ pomenita
  • 1 poved, zakaj bo s tabo trening še boljši
  • Idejo za ful dober obrok/hrano za 20 ljudi, ki bi ga znal pripraviti tudi sam.

Prijave zbiramo do 10. marca 2018!

Izbrani boste obveščeni v nedeljo 11. marca in takrat tudi prejmeš nadaljnja navodila.

Za kaj sploh gre?

Trening je strukturiran iz dveh delov. Prvi je doživljajski in drugi teoretični. Struktura in metode so skrbno izbrane, da zadovoljijo namenom obeh delov. To pomeni, da bo pri prvem delu veliko poudarka na igri vlog (role playing), s pomočjo glavne rdeče niti (Robin Hood) in ni primerno za tiste, ki se pri igrah vlog ne morejo vživeti. Seveda je jasno, da se nas veliko težje vživi v vlogo, a na treningu se bomo posvetili prav temu, kako aktivnosti približati posameznikom, s tem da se ob tem ne počutijo utesnjeno in se pri tem tudi nekaj naučijo.

V prvem delu treninga bo veliko preizkušanja raznih metod, kar pomeni, da si bomo vzeli tudi čas za samorefleksijo. Doživeto pa bomo analizirali in skozi teorijo vrednotili na drugem (teoretičnem) delu treninga.

Na treningu je potrebno biti prisoten od samega začetka do konca prvega dela (4 dni). Zaradi oblike treninga, kjer se ustvarja skupinska dinamika in se bomo za 4 dni podali v čisto svoj svet z lastnimi pravili.

S treningom lahko veliko pridobijo tisti, ki se ukvarjajo z mladinskim delom, animatorstvom, vodenjem skupin/timov, tisti, ki bi radi bolj poglobljeno razumeli odnose med ljudmi in tisti, ki bi radi pridobili ali izboljšali kompetence ustvarjanja in upravljanja dobrih timov.

Za koga?

Zate, če si star/-a med 15 in 29 let in če nisi (samo)zaposlen/-a – tudi če si še proti koncu faksa ali šole.

Za prijavo na usposabljanje moraš biti najprej prijavljen/a v projekt. Si že? Če še ne, vstopi spodaj.

Usposabljanje bo vodil …

Tilen Lah z ekipo

Tilen je študent tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi ter trener različnih veščin. Od 2008 izvaja predvsem izobraževanja za mladinske organizacije (npr. tabornike, zvezi KOMISP in ŠKIS, Mladinski svet Slovenije, Socialna akademija …) na področju marketinga, menedžmenta, teambuildinga, mehkih veščin, prepoznavanja kompetenc idr. Pripravljal in vodil je različne komunikacijske akcije, konference, izobraževanja, kreativne skupine.

Neizmerno je navdušen nad uporabniško izkušnjo (UX), igrifikacijo (gamification) vedenjem uporabnika (consumer behaviour) in bi rad s tem nalezel še ostale

 

Te zanima še kaj? Za več informacij piši na:

 

Sorodno:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.