Marketinška pomlad

Si želiš stopiti na trg s svojo idejo, a ne veš točno kje začeti?

Včasih naletiš na stvari in si misliš … “To bi pa lahko naredil/a tudi jaz!”.

Nekateri delajo umetnine iz fimo mase, drugi so cel Picasso v pripravi presnih tortic … pa se zdi škoda, da ne bi tega ponudili svetu! Si med njimi? Pridi na marketinško pomlad in v dobrem mesecu se boš naučil/a kako bi svojo idejo predstavil/a svetu!

Zakaj smo ustvarili Marketinško pomlad?

Ker verjamemo, da se z znanjem in nekaj lastnega truda lahko prebije led in začne veliko zgodbo. Ker je veliko izobraževanj, ki so fenomenalna a jim manjka čas, prostor in podpora, da ideje dejansko razvijemo. Ne bomo se samo učili, kako naj spletna stran izgleda ampak jo bomo naredili. Ne bomo se samo učili o FB oglaševanju, ampak ga tudi izvajali. Ne bomo le gledali Youtube videov, kako se naredi dober “product photography” ampak bomo postavili studio in naredili svoje fotografije.

Komu je usposabljanje namenjeno?

Namenjeno je mladim, ki bi se radi preizkusili v ideji, ki jim že nekaj časa roji po glavi a ne vedo točno kje začeti, ali pa morda rabijo le nekaj časa in podpore.

Marketinška pomlad ni za tiste, ki imajo velike ideje, ki potrebujejo velike kapitalske vložke, preden sploh lahko začnemo. Namenjena je tistim, ki bi radi z nečim, ki jim že gre dobro od rok, tudi nekaj zaslužili.

Morda se najde kaka Maja, ki izdeluje nakit iz Fimo mase pa ji kak novčič več mesečno ne bi škodil. Morda kak Luka, ki bi svoje znanje igranja kitare rad podal naprej. Nedvomno sta nekje Matej in Mateja, ki rada oblikujeta frizure in znata narediti top makeup. Skratka, za vse tiste, ki bi se resno radi preizkusili v tem, kar že znajo, tiste, ki bi se morda radi komu pridružili in tiste, ki verjamejo, da je možno …

Katere kompetence lahko pridobite?

  • postavitev in upravljanje učinkovite Facebook strani
  • znanje pisanja predstavitvenih in promocijskih tekstov
  • Facebook oglaševanje
  • Grajenje podobe / imidža / branda
  • Razumevanje osnov dizajna
  • osnove promo fotografije in videa
  • znanje ustvarjanja infografik
  • postavitev svoje spletne strani
  • razumevanje ciljnih publik
  • razumevanja promocije produktov / storitev

Češnjica na vrhu torte?

V okviru našega inkubatorja, vas za dober mesec vzamemo pod okrilje, vam pomagamo pri uresničitvi družbeno koristne ideje in podpremo z nekaj sredstvi za zagon (npr. za Facebook oglaševanje, tisk letakov).

Kdaj in kje?

Kdaj? -NOVI DATUMI!

Med 25. junijem in 22. julijem

  • ob ponedeljkih in četrtkih od 9h-17h
  • dodatni dnevi, namenjeni delu pod mentorstvom
  • dodatne delavnice kot npr. “Product photography” ipd.

Kje?

Dobivali se bomo v novih prostorih Socialne akademije, na Tržaški cesta 132, Ljubljana (drugo nadstropje).

Za koga?

Zate, če si star/-a med 15 in 29 let in če nisi (samo)zaposlen/-a – tudi če si še proti koncu faksa ali šole.

Za prijavo na usposabljanje moraš biti najprej prijavljen/a v projekt. Si že? Če še ne, vstopi spodaj.

Marketinško pomlad bo vodil:

Tilen Lah

Tilen je študent tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi ter trener različnih veščin. Od 2008 izvaja predvsem izobraževanja za mladinske organizacije (npr. tabornike, zvezi KOMISP in ŠKIS, Mladinski svet Slovenije …) na področju marketinga, menedžmenta, mladinskih politik, mehkih veščin, prepoznavanja kompetenc idr. Pripravljal in organiziral je različne komunikacijske akcije, konference, izobraževanja, kreativne skupine. (ZTS / svetovna skavtska konferenca, Bledcom, NLB).

Neizmerno je navdušen nad uporabniško izkušnjo (UX), igrifikacijo (gamification) vedenjem uporabnika (consumer behaviour) in bi rad s tem nalezel še ostale.

 

Te zanima še kaj? Za več informacij piši na [email protected].

Sorodno:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.