“Nova kriza je za vogalom. Preverite, kako hudo bo …”
“Po zdravstveni krizi grozi še hujša gospodarska kriza – celo strokovnjaki le ugibajo, kako dolgo bo trajala …”
“Covid-19 kriza kot priložnost za trajnostno preobrazbo …”
“V AirBnb odpustili četrtino zaposlenih. Kaj to pomeni za slovenski turizem? …”
“Kriza kot priložnost …”
“Preden bo bolje, bo najprej slabše …”
Mediji s svojimi prispevki oblikujejo naše predstave o svetu. Z naslovi člankov nas informirajo, a hkrati tudi strašijo ali tolažijo, prinašajo pomembne podatke o dogajanju, obenem pa povečujejo tudi nezaupanje med različnimi družbenimi skupinami.
Vabljen/-a na spletno delavnico, na kateri bomo preko poznavanja osnov medijske pismenosti ter človeške psihologije ugotavljali, kako uspešneje navigirati med poplavo novic in lastnim duševnim mirom.
Kdaj in kje?
Dobimo se v sredo, 17. junija 2020 ob 17:00 na spletu.
Delavnico bo vodila Maša Viršček.
Kako se prijavim?
Delavnica je v prvi vrsti namenjena mladim (15 do 29 let). Za udeležbo je obvezna predhodna prijava, saj je število mest na delavnici omejeno.
Prijave zbiramo do ponedeljka, 15. 6. preko spodnjega obrazca.
Dodatne informacije: [email protected].