Slido – spodbujanje interakcije pri hibridnih srečanjih
Kaj je Slido?
Slido se promovira kot go-to aplikacija za spodbujanje interakcije pri hibridnih srečanjih. Omogoča, da udeležence vključimo v ankete v živo, da ti postavljajo vprašanja, rešujejo kvize in ustvarjajo oblačke besed (word clouds).
Spodbuja vključevanje vseh udeleženih, za zbiranje in zajemanje njihovih mnenj in pogledov ter olajša povezovanje na usposabljanjih, sestankih, skupinskih klicih, konferencah, delavnicah in mnogih drugih dogodkih.
Zakaj Slido?
V času spletnih izvedb delavnic, dogodkov in srečanj, je Slido eno izmed dobrodošlih orodij, ki naredi celoten proces bolj dinamičen in zanimiv. Je interaktivno orodje s širokim spektrom uporabe – od vodenja sestankov do organiziranja dinamičnega virtualnega družinskega srečanja.
Ponuja možnost integracije z Google Slides, PowerPointom in videom v živo preko Facebooka, YouTuba ter ostalimi popularnimi video storitvami, kar olajša delo izvajalcem, saj jim tako ni potrebno preklapljati med številnimi zavihki in okni.
Slido bo uporabno orodje za kogarkoli, ki želi na zanimivejši način predstaviti nek produkt, idejo ali storitev. Pobudnikom, ki si prizadevajo za svojo idejo pridobiti financerje, popestri na primer prikaz suhoparnih podatkov iz statistke. Pri izvajanju večjega dogodka, še posebej kjer imamo nepoznano publiko, z uporabo kviza dvignemo nivo sodelovanja in pridobimo pozornost. Taisto publiko lahko na interaktivnem način povprašamo za povratne informacije in jim razdelimo vprašalnike, kjer so odgovori hkrati anonimni, a vidni vsem. Z dobro pripravo Slido lahko občutno izboljša proces sodelovanja, vizualno privlačnost in kakovost celotnega dogodka.
Slido – kako začeti?
Brezplačna verzija omogoča sodelovanje do 100 udeležencev, neomejeno Q&A sekcijo in 3 ankete na dogodek. Engage je plačljiva verzija, ki se začne pri 10 evrih na mesec (odvisno od števila uporabnikov) in poleg ostalega omogoča še sodelovanje do 200 udeležencem, neomejeno število anket in kvizov, izvoz podatkov ter osnovne nastavitve zasebnosti. Professional in Enterprise opciji sta dobra izbira za tiste, ki med drugim potrebujejo integracijo blagovne znamke v predstavitev ter možnost moderiranja vprašanj publike.
Poleg naročnine je možno zakupiti eno izmed plačljivih verzij tudi za izvedbo enega samega dogodka. Cene se začnejo pri 49 evrih na dogodek.
Slido ponuja popuste za uporabo v izobraževalne namene.
Na voljo v angleščini, nemščini in japonščini.
Udeleženci se lahko pridružijo brez prijav in prenosov, uporabniki pa si morajo ustvariti svoj račun (prijava možna tudi preko Webex in Google računa).
Slido – kam po pomoč?
Slido v praksi
Uporaben za vse vrste dogodkov – za sestanke na daljavo, virtualne in hibridne dogodke, podjetja, sestanke za vse zaposlene znotraj organizacije, konference, izobraževanja, delavnice in spletne seminarje ter za popestritev zasebnih srečanj.
Intuitivno in uporabnikom prijazno orodje. Ko si ustvarimo račun, imamo pod zavihkom Academy dostop do vseh vrst izobraževalnih vsebin. V interni inbox redno pošiljajo lahko razumljiva sporočila z raznimi obvestili in posodobitvami.
Pri plačljivih verzijah, kjer imamo letno naročnino, je potrebno paziti, kdaj se nam ta obnovi. Obnavlja se namreč avtomatično za celo leto vnaprej in če je zaradi kakršnegakoli razloga ne želimo podaljšati, bomo v primeru nepozornosti plačali še za eno leto uporabe. Možnost imamo izklopiti avtomatično podaljšanje plačljive verzije, a je v tem primeru ne smemo tudi pozabiti podaljšati sami, ko poteče.
Eden izmed trikov je možnost deljenja enega računa med več uporabnikov preko enega imena in gesla. Če namreč dodajaš uporabnike v svoj račun, ti Slido za vsakega dodatno zaračuna. A v tem primeru je potrebno paziti, da ti ničesar ne izbrišejo. Če kdo nekaj po pomoti izbriše, bo to zelo težko dobiti nazaj, zato je včasih bolje kakšno stvar, četudi še nismo čisto prepričani ali jo bomo še potrebovali, pustiti pri miru.
Eden izmed večjih konkurentov Slida je orodje Mentimeter. Prednost uporabe prvega se pokaže, ko potrebujemo v predstavitev dodati barve, fonte in logotip (CGP) nekega podjetja oziroma blagovne znamke. Ta možnost je na voljo v plačljivih verzijah Professional in Enterprise.