USPOSABLJANJE ZA VODJE KAMPANJ
Ljubljana, od 16. septembra 2020 dalje
Vabljen/-a na intenzivno 8-dnevno usposabljanje, kjer se boš o načrtovanju in vodenju zagovorniških in komunikacijskih kampanj učil/-a brez dolgočasnih predavanj – skozi prakso in na konkretnih primerih, ki se nadaljuje s tedensko prakso v obliki dela na dejanskih izzivih!
Po koncu usposabljanja boš med drugim:
- vedel/-a, kako oblikovati primerno sporočilo za pravi kanal in ciljno skupino,
- bolj samozavesten/-a pri podajanju svojega mnenja in sporočila,
- osvojil/-a osnove video produkcije in grafičnega oblikovanja,
- vključen/-a v mrežo aktivnih mladih, ki jim ni vseeno za svet okrog njih in
- pripravljen/-a za izvedbo (zagovorniške) kampanje od ideje do zaključka!
Kako vse skupaj poteka?
Usposabljanje je sestavljeno iz 3 delov:
1. del: Usposobi se!
Od 16. do 24. septembra 2020 (8 dni)
- Interaktivno 8-dnevno teoretično-praktično usposabljanje!
- Gostujoči strokovnjaki s področij socialnega in digitalnega marketinga ter zagovorništva!
2. del: Pripravi delavnico!
od 28. septembra do 1. oktobra 2020 (1 teden)
- Delo z mentorjem na konkretni komunikacijski kampanji.
- Individualno delo ali delo v malih skupinah.
3. del: Skoči v svet dela!
od 5. do 8. oktobra 2020
- Teden dni delavnic, ki dopolnijo tvoje praktično znanje in te pripravijo na svet zaposlovanja.
- Splošno uporabna praktična znanja.
Trenutno zbiramo prijave na prvi del, ki bo potekal dva tedna (4 + 4 dni), vsak dan 8 ur (skupaj 64 ur), po njem pa bo za zainteresirane organizirana praksa reševanja konkretnega izziva ene izmed sodelujočih nevladnih organizacij, kjer bodo udeleženci ob podpori in pomoči mentorja in predstavnika NVO svoje znanje in veščine preskusili še v praksi.
Kaj točno se boš naučil/-a?
Glavne teme, ki jih bomo obravnaval, so:
- osnove verbalne in neverbalne komunikacije,
- kaj se skriva za pojmi digitalnim marketing, socialni marketing in zagovorništvo,
- zakonitosti različnih komunikacijskih kanalov in družbenih omrežij,
- kaj je lobiranje in kako se ga lotiti,
- osnove vsebinskega marketinga in izdelave vsebin (foto, video, zgodbe),
- kako uporabit kamero in različne tehnike snemanja, da pride sporočilo do izraza.
Kdaj in kje?
1. del usposabljanja traja 8 dni,
- od 16. od 19. septembra 2020 (sreda – sobota) in
- od 21. do 24. septembra 2020 (ponedeljek – četrtek).
Program traja vsak dan od 9:00 do 17:00, potekal pa bo v Ljubljani, natančneje v Veliki učilnici Socialne akademije (Tržaška 132).
Usposabljanje bo potekalo v živo v pogojih, ki omogočajo varno združevanje skupine.
Koliko stane?
Za udeležence je usposabljanje BREZPLAČNO, saj stroške izvedbe krije Evropski socialni sklad. V usposabljanje so vključeni tudi kava in čaj ter sladki in slani prigrizki v času krajših odmorov. Za kosilo poskrbijo udeleženci sami.
Sem za! Kako se prijavim?
Postopek prijave poteka v treh korakih:
- Prijavi se na usposabljanje (rok prijave: 27. avgust 2020 oz. do zapolnitve prostih mest).
- Dogovori se in pridi na intervju (potekali bodo od 1. – 9. septembra 2020).
- Izbrali bomo do 15 udeležencev, ki sklenejo dogovor o sodelovanju!
Pogoja za prijavo sta:
- starost do vključno 29. leta
- da nisi zaposlen/-a ali samozaposlen/-a!
Kdo bo z nami?
Usposabljanje bosta izvajala Nina Rogelj Peloza in Neža Repanšek.
Nina je magistrska študentka Managementa v upravi in podpredsednica Mladinske zveze Brez izgovora Slovenija, v katero je vključena že deset let. Trenutno je zaposlena kot strokovna sodelavka za področje javnega zdravja, dodatno pa nastopa v vlogi mladinske delavke, mentorice in vodje programa Zagovorniki Brez izgovora. V preteklosti je bila zaposlena na slovenskem Ministrstvu za zdravje in večkrat sodelovala s Svetovno zdravstveno organizacijo na področju preprečevanja rabe tobaka in alkohola med mladimi. Preko svojega dela se je spoznala z različnimi vidiki zagovorništva, največ izkušenj pa ima pri delu z mediji in vodenju zagovorniških kampanj. Ob svojem delu posveča največ pozornosti osebnostni rasti mladih ter družbenim in okoljskim temam, predvsem družbeni pravičnosti, preprečevanju manipulacij raznih industrij in Zero Waste miselnosti.
Neža je mladinska delavka in multipraktik – podpredsednica Mladinskega sveta Slovenije, trenerka in mentorica ter dolgoletna skavtska voditeljica. Po študiju mednarodnih odnosov se je osredotočila na mladinsko delo in zagovorniške aktivnosti na področju avtonomije in zaposlovanja mladih. Prizadeva si za intenzivno povezovanje akademskih znanj z neformalnim izobraževanjem. Je zagovornica učenja z delom in navdušena uporabnica aplikacij in IKT orodij, ki lahko prenesejo sporočila do pravih ušes.