Oblikuj svojo znamko.
Kreativno se izrazi.
Obvladaj grafično oblikovanje in izdelaj logotip.
Logotip je obraz tvoje poslovne ideje. Predstavlja organizacijo, idejo ali zamisel, gibanje, storitev ali produkt.
Dober logotip predstavlja zgodovino, vizijo in jasno sporočilo. Predstavi te bolj profesionalno. In končno ter najpomembnejše: logotip poskrbi za tvojo prepoznavnost!
Oblikovanje logotipa se začne z oblikovanjem tvoje vizije. Že veš, kaj želiš povedati? Komu? Ko definiramo jasno sporočilo, se prične prenos ideje še na papir, igranje z barvicami in ustvarjanje. Končno je potrebno tudi preizkušanje ustvarjalnih prebliskov v računalniških programih za grafično oblikovanje. Tako nastane tvoj lasten logotip!
Na intenzivnem in ustvarjalnem usposabljanju se boš naučil/-a:
- izoblikovati in predstaviti svojo vizijo, vrednote, pomembne lastnosti
- osnov oblikovanja (osebne) blagovne znamke
- zakaj je pomembno oblikovati svojo znamko in kako se razlikovati od konkurence
- izbirati prave barve, simbole in oblike
- kaj vse spada v celostno grafično podobo
- kaj sporočaš z določenimi simboli
- obvladovanja osnovnih fukncij Adobe Illustratorja
- izdelave vektorske grafike
Namen usposabljanja je, da ob koncu izdelate svoj lasten logotip – in imate še znanje iz oblikovanja znamke ter celostne grafične podobe. Za izdelavo logotipa potrebujete lasten prenosni računalnik.
Kdaj in kje?
Kdaj? Sreda in sreda, 12. in 19. april, od 9.00 do 17.00
Kje? Socialna akademija, ul. Janeza Pavla II. 13, Ljubljana
Za koga? Zate, če si star med 15 in 29 in aktivno iščeš zaposlitev – tudi če si še proti koncu faksa ali šole.
Za prijavo na usposabljanje moraš biti najprej prijavljen/a v projekt. Si že? Če še ne, vstopi spodaj.
Kako poteka?
16-urno usposabljanje je sestavljeno iz teoretičnih sklopov in obilice praktičnih vaj. Delali boste na svojih individualnih idejah ob pomoči mentorjev. Za aktivno sodelovanje in oblikovanje rezultata potrebujete lastni prenosni računalnik.
Delavnico vodita Simon Korenjak in Mojca Galun
Simon se poklicno ukvarja z grafičnim in interaktivnim oblikovanjem (morda ste se z njegovim delom že srečali: Tretji dan – zasnova revije, Časnik – logotip.) na samostojni podjetniški poti. Več kot 15 let sodeluje tudi pri organizaciji dogodkov za mlade. Že v srednješolskih letih so s prijatelji “gojili odgovorno državljanstvo” in prirejali filozofske seminarje. Njegovo vodilo je, da dela resnično, lepo in dobro. Zato je oblikovalski izraz oster in jasen, brez “lišpa” in odvečne dekoracije. Verjame, da ima vsak oblikovalec ima svoj izraz. Nekomu je bližja ilustracija, drugemu ekspresivne barve, sam prisega na tipografijo. Ampak tako kot v glasbi so tudi tukaj možni presežki v vseh žanrih od popa do klasike. Kaj je pri njegovem oblikovanju najbolj pomembno? Da ni le celofan okoli vsebine, ampak njen integralni del.
Mojca je svoje prve izkušnje vodenja delavnic pridobila v taborniški organizaciji, s članstvom v bazenu Mladinskega sveta Slovenije pa je dobro spoznala celoten mladinski sektor. Svojo strast grafičnega oblikovanja je odkrila pri oblikovanju letakov za mladinske aktivnosti, sledilo je veliko ur samostojnega raziskovanja in polnočne kreativnosti, kar ji je koristilo tudi pri diplomskem delu, ko je oblikovala mobilno igro za otroke. Sedaj pa že leto dni skrbi za grafične potrebe na Socialni akademiji.