CIKEL: ABC digitalnega marketinga

Se ti zdi marketing zakompliciran in nekaj, česar se ne želiš učiti sam/-a?

Razmišljaš, da boš nekoč stopil/-a na lastno podjetniško pot, pa o marketinških pristopih (še) nimaš pojma?

Morda pa že poznaš nekaj osnov, pa bi svoje znanje rad malce bolj razširil/-a?

Vabljeni na delavnico marketinga za mlade, kjer bomo postopno in preko vaj ter praktičnih primerov na petih srečanjih spoznavali vsebine s področja osnov marketinga, spletnega marketinga in komunikacije. Predznanje ni potrebno, saj je vsebina namenjena popolnim začetnikom.

Si za skupno učenje iz udobja domače sobe?

V koledarju si rezerviraj 5., 12. in 26. oktober ter 2. in 9. november od 18:00 do 20:30 ter se prijavi!

ABC digitalnega marketinga 1: Temelji marketinga

Kaj sploh je marketing, kako se ga lotimo in katera so temeljna pravila, ki se jih moramo držati? Preko praktičnih primerov se bomo posvetili osnovnim pojmom iz področja marketinga.

  • Kdaj? – SREDA
  • Kje? – Zoom (Povezavo pošljemo dan pred dogodkom.)
ABC digitalnega marketinga 2: Spletni marketing in družbena omrežja

Kaj je spletni marketing in kakšno vlogo pri jem igrajo družbena omrežja? Kje in kako začeti in kakšni so koristni nasveti? Preko praktičnih primerov bomo spoznavali osnove spletnega marketinga na družbenih omrežjih.

  • Kdaj? –
  • Kje? – Zoom (Povezavo pošljemo dan pred dogodkom.)
ABC digitalnega marketinga 3: Spletni marketing in elektronska pošta (e-mail marketing)

Kako se lotiti oglaševanja preko elektronske pošte? Katerih pravil se moramo držati, da bomo imeli čim več učinka? Kdaj je oglaševanje preko e-maila sploh uporabno? Preko praktičnih primerov bomo spoznavali osnove-mail marketinga.

  • Kdaj? –
  • Kje? – Zoom (Povezavo pošljemo dan pred dogodkom.)
ABC digitalnega marketinga 4: Facebook oglasi

Vsak ve, kako izgleda Facebook oglas. Ampak – kako ga sestaviti, da bo učinkovit in katero od milijona različnih možnosti izbrati? In na kakšen način povezati vse skupaj z Instagramom? Preko praktičnih primerov bomo spoznavali osnove oglaševanja na Facebooku.

  • Kdaj? –
  • Kje? – Zoom (Povezavo pošljemo dan pred dogodkom.)
ABC digitalnega marketinga 5: Komunikacijske kampanje in channel strategje

Naredi korak naprej od posameznih oglasov – načrtuj celotno komunikacijsko kampanjo! Preko praktičnih primerov bomo spoznavali načrtovanje kampanj, kateri so različni komunikacijski kanali in katere strategije se splača uporabiti pri posameznemu.

  • Kdaj? –
  • Kje? – Zoom (Povezavo pošljemo dan pred dogodkom.)
Cikel delavnic bo vodil Matic Žmuc.

Matic je vodja marketinških komunikacij za nove produkte pri podjetju A1 Slovenija. Pred tem je snoval marketinške akcije in gradil blagovno znamko v fintech podjetju MBILLS, kjer so s sodelavci iz ambicioznega startupa zgradil mobilno denarnico, ki je bila prepoznana kot najboljša mobilna aplikacija za e-plačila v Srednji Evropi.

Organizacija AmCham Slovenija ga je letos izbrala med največje potenciale med mladimi talenti, medij Metropolitan pa ga je uvrstil med 33 Slovencev pod 33 let, ki na svojem področju dosegajo izjemne uspehe.

Prijave zbiramo do 24 ur pred začetkom posamezne delavnice (oz. do zapolnitve mest) preko spodnjega obrazca.



Število mest je omejeno, zato je  potrebna predhodna prijava. Ker so delavnice v prvi vrsti namenjene mladim (do 29. leta starosti), bomo le-tem pri prijavi dali prednost. V primeru, da so na voljo prosta mesta, bomo dali možnost tudi ostalim.

 


Sorodno:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.