Blagovna znamka klekljanega nakita

IME POBUDE:
Ustvarjanje nove blagovne znamke klekljanega nakita
ZAKAJ SI IZBRALA TA IZZIV?
Smo manjša skupina nadebudnih mladih ki že od malih nog živi s tradicijo idrijske čipke, ki po našem mnenju nima vrednosti, ki so jo zasluži.
KRATEK OPIS:
Tradicija klekljanja je v slovenskem prostoru prisotna že več kot 300 let. Poklic klekljaric je glede na podcenjeno delo hudo podhranjen, čipka kot taka pa precej razvrednotena.  Zato je že od vsega začetka je eden naših glavnih namenov pobude z višanjem cene klekljanega nakita tudi na dolgi rok ohranjati samo tradicijo na slovenskem. Namen je ustvariti prestižni nakit iz čipke, ki bo vselej uporaben, sodoben in privlačen na pogled. S poustvarjanjem starih tradicionalnih tehnik čipkanja in posodobitvijo z žlahtnimi materiali ter višanjem uporabnosti, želimo čipki dati novo mesto v svetu nakita.
KAJ SI PRIPRAVILA?
Posvetili smo se že dodelanemu načrtu za ustanovitev nove blagovne znamke in pridobili nove uporabne kontakte nadaljnje delovanje.
KAJ SI SE NAUČILA?
Naučili smo se predvsem pomembnosti, da smo pri predstavitvah ideje enotni in pozorni na lastno reprezentativno podobo. Navsezadnje pa to, da je pomembno nemudoma stopiti v ”akcijo”.
Avtorica pobude je Maruša.
EU in priložnosti za mlade: Izziv obudi spomin
Predstraža – Mladinske družbene debate
Meni